חמאסניק / חמור דופק חמור | Doovi - הוא יצא מביתו לעבר ירושלים כשהוא חמוש בסכין, מצא אותה ביער, תקף ורצח אותה באכזריות.

חמאסניק / חמור דופק חמור | Doovi - הוא יצא מביתו לעבר ירושלים כשהוא חמוש בסכין, מצא אותה ביער, תקף ורצח אותה באכזריות.. יהודים יקרים ממתי הפכתם לחלולי מוח עד כדי כך שטרוריסט רוצח בריש גליי מלגלג לכם בפנים שרק תתנו לו צ'אנס לערוף לכם את הראש והוא יקפוץ על המציאה. הוא יצא מביתו לעבר ירושלים כשהוא חמוש בסכין, מצא אותה ביער, תקף ורצח אותה באכזריות. זה מישהו שבקלות יכול היה לפסוע על מסלול הדוגמנות בשבוע האופנה בפריז. המלחמה אמנם הסתיימה, לפחות לבינתיים, אבל אצל הילדים היא עדיין חיה לגמרי ונוכחת מאוד במשחקים, בשיחות וכמובן גם בחלומות. הרוצח הוא תושב העיר חברון, חמאסניק, כלוא לשעבר.

מבחינת חמאס אין דבר יותר טוב מלהתעסק עם ישראל. כי אלוקים בשמיים עלינו שומר!! אני רוצה שהמשפחות שלהם ושל המחבלים שמתו עם הגופות יתקשרו להנייה ולסינוואר, ויגידו להם שבגללם הם. האם זה מישהו שהייתם מביאים הביתה לאמא? אפשר לומר כי זה אך ורק מקרה, אך אולי יש לכך משמעות נוספת.

"נפילתה של ירדן בידי איראן גרועה מתרחיש של מלחמה עם טהרן ...
"נפילתה של ירדן בידי איראן גרועה מתרחיש של מלחמה עם טהרן ... from images.maariv.co.il
בעבר היו מחזירים אותו, עכשיו מעמידים לדין, ייכנס כלא וישמש קלף מיקוח. הוא יצא מביתו לעבר ירושלים כשהוא חמוש בסכין, מצא אותה ביער, תקף ורצח אותה באכזריות. למשל, יש עכשיו חמאסניק שחצה את הגדר. חמאסניק שעושה חיים על חשבוננו בבית המלון כלא אשל שפך מים רותחים על סוהר ופצע אותו בינוני. אתה תהיה חמאסניק ואני חייל גיבור. מה עוד צריך כדי שיובהר שהמניע הוא לאומני, עם כל הרקע שלו?. חמאסניק תמיד חמאסניק ובמצח נחושה עם דגלים ירוקים. בימים אלה מדינת ישראל בהתמודדות מול החמאס.

אם הייתי חמאסניק, הייתי עושה אותו דבר, יורה … מעריב 25 במרץ 2019 חדשות.

הוא יצא מביתו לעבר ירושלים כשהוא חמוש בסכין, מצא אותה ביער, תקף ורצח אותה באכזריות. בָּהָאא' לֹא הִקְשִׁיב כְּשֶׁאָמַר לוֹ חָמָאסְנִיק. חמאסניק תמיד חמאסניק ובמצח נחושה עם דגלים ירוקים. בָּהָאא' הִתְלַהֵב וְעָשָׂה מִזֶּה מַסְטִיק: מבחינת חמאס אין דבר יותר טוב מלהתעסק עם ישראל. המלחמה אמנם הסתיימה, לפחות לבינתיים, אבל אצל הילדים היא עדיין חיה לגמרי ונוכחת מאוד במשחקים, בשיחות וכמובן גם בחלומות. אם הייתי חמאסניק, הייתי עושה אותו דבר, יורה … מעריב 25 במרץ 2019 חדשות. רק ביבי המלך ישחרר את не пользуетесь твиттером? Spitter, you sly dog, you've been holding out on us! למשל, יש עכשיו חמאסניק שחצה את הגדר. כל דעת הקהל מופנית אליו ובסוף תראו שעוד יזרום כסף לרצועת עזה. אני רוצה שהמשפחות שלהם ושל המחבלים שמתו עם הגופות יתקשרו להנייה ולסינוואר, ויגידו להם שבגללם הם. כשראיתי חמאסניק מציץ ממנהרה, הבנתי שעברנו שלב, באתר וואלה!‏, 3 באוקטובר 2014.

מי שמסוגל לשלוח ילד עם חגורה מלמד גם את בנו להיות חמאסניק. ביבי יאכל תרד כדי להיות חזק. מה אתה עושה, יא חמאסניק? בעבר היו מחזירים אותו, עכשיו מעמידים לדין, ייכנס כלא וישמש קלף מיקוח. אנא אל תשתמש במילה חמאסניק.

כתב פוסט געגועים לבנו המת בפייסבוק - ונחקר במשטרה - האמת ...
כתב פוסט געגועים לבנו המת בפייסבוק - ונחקר במשטרה - האמת ... from img.haarets.co.il
הרמטכל החושב פושט מדים, באתר ynet, 16 בינואר 2015. אמיר בוחבוט‏, תום תקופת גנץ. הרקטה ששוגרה הבוקר (שני) ופגעה… בעבר היו מחזירים אותו, עכשיו מעמידים לדין, ייכנס כלא וישמש קלף מיקוח. אם הייתי חמאסניק, הייתי עושה אותו דבר, יורה … מעריב 25 במרץ 2019 חדשות. אפשר לומר כי זה אך ורק מקרה, אך אולי יש לכך משמעות נוספת. האם זה מישהו שהייתם מביאים הביתה לאמא? גם לא חמאסניק גמד עם גבות מחוברות וכאפייה.

Spitter, you sly dog, you've been holding out on us!

חטיב יועמד לוועדת משמעת ויורחק ממספר משחקים בעקבות היריקה שלו לעברו של ויצמן. חמאסניק תמיד חמאסניק ובמצח נחושה עם דגלים ירוקים. מה עוד צריך כדי שיובהר שהמניע הוא לאומני, עם כל הרקע שלו?. הרוצח הוא תושב העיר חברון, חמאסניק, כלוא לשעבר. ביבי יאכל תרד כדי להיות חזק. הרמטכל החושב פושט מדים, באתר ynet, 16 בינואר 2015. אפשר לומר כי זה אך ורק מקרה, אך אולי יש לכך משמעות נוספת. המלחמה אמנם הסתיימה, לפחות לבינתיים, אבל אצל הילדים היא עדיין חיה לגמרי ונוכחת מאוד במשחקים, בשיחות וכמובן גם בחלומות. השר גלעד ארדן מגדיר את אבו מאזן כחמאסניק בתחפושת. בָּהָאא' לֹא הִקְשִׁיב כְּשֶׁאָמַר לוֹ חָמָאסְנִיק תַּרְגִּיעַ. בָּהָאא' לֹא הִקְשִׁיב כְּשֶׁאָמַר לוֹ חָמָאסְנִיק. רק ביבי המלך ישחרר את не пользуетесь твиттером? מקור הסיומת ביידיש (ולפני כן בפולנית ובאוקראינית).

בימים אלה מדינת ישראל בהתמודדות מול החמאס. האם זה מישהו שהייתם מביאים הביתה לאמא? הרקטה ששוגרה הבוקר (שני) ופגעה… בָּהָאא' לֹא הִקְשִׁיב כְּשֶׁאָמַר לוֹ חָמָאסְנִיק. כי אלוקים בשמיים עלינו שומר!!

טוקבק הזהב - הטוקבקים המנצחים של השבוע
טוקבק הזהב - הטוקבקים המנצחים של השבוע from img.mako.co.il
Spitter, you sly dog, you've been holding out on us! קודמו ערפאת לפחות לבש מדים ולא התחפש בחליפת עסקים. גם לא חמאסניק גמד עם גבות מחוברות וכאפייה. השר גלעד ארדן מגדיר את אבו מאזן כחמאסניק בתחפושת. יהודים יקרים ממתי הפכתם לחלולי מוח עד כדי כך שטרוריסט רוצח בריש גליי מלגלג לכם בפנים שרק תתנו לו צ'אנס לערוף לכם את הראש והוא יקפוץ על המציאה. אמיר בוחבוט‏, תום תקופת גנץ. אנא אל תשתמש במילה חמאסניק. כי אלוקים בשמיים עלינו שומר!!

חבל על המאמץ, כדי לך לוותר!

מה אתה עושה, יא חמאסניק? רון בן ישי, ימי הכלניות: אולי יש בכל ההתמודדות הזו משהו שהוא מעבר לביטחון, משהו שיכול גם להפנות אותנו פנימה. הרוצח הוא תושב העיר חברון, חמאסניק, כלוא לשעבר. חמאסניק מכוער, חמסניק צעיר, הטיל שלך לא יהרוס את העיר. כל דעת הקהל מופנית אליו ובסוף תראו שעוד יזרום כסף לרצועת עזה. מבחינת חמאס אין דבר יותר טוב מלהתעסק עם ישראל. מקור הסיומת ביידיש (ולפני כן בפולנית ובאוקראינית). רק ביבי המלך ישחרר את не пользуетесь твиттером? לקראת היוזמה הפלסטינית החד צדדית הנוספת באום אמר ארדן אבו מאזן הוא חמאסניק בתחפושת! אתה תהיה חמאסניק ואני חייל גיבור. אמיר בוחבוט וינון מגל‏, גנץ: אנא אל תשתמש במילה חמאסניק.

אמיר בוחבוט וינון מגל‏, גנץ: חמאס. Последние твиты от חמאסניק ביביסט حماسنيك ليكودنيك (@hamasnik).

Posting Komentar

0 Komentar